TH TALKING :)
Saya Calon SPM 2013. Doakan Saya :)
NurulAtikah_: Kenape ?

Kenape ?

assalamualaikum stalkers ! haa , tak jawab dosa :D

actually , harini baru raye ke-8 kan . tapi rase macam dah nak habis raye dah . takde orang pun datang beraye :( wey , korang datang lah raye rumah aku . boring poit takde orang ! hehe , datang tau tau tau :D

hmm , macam yang korang semua tahu , harini dah start sekolah balik lepas seminggu cuti raya , kan ? hmm , means aku akan dapat paper exam yg haritu . alahai , ni yg malas ni ! kalau semua A atau A- atau A+ takpe lah jugak ! yang lulus nye ciput je , tapi yg fail BERDERET ! habis lah kene tadah telinga ni haa kene bebel dekat ibu . hmm , ibu ayah ! tak terlarat lah nak bawak aliran ni . semua aliran tambahan , along fail ! nanti SPM result teruk macamane ? hmm :(

hurmm , semalam mase IM ngan rara , die bagitahu die dah nak pindah ! ingat lagi mase hujung f3 , kiteorang semua pujuk die untuk sekolah dekat URESS and jangan pindah . tapi bile dah masuk f4 , pindah jugakk ! alahai :'( lepas sorang-sorang budak 4 zuhrah nak pindah sekolah ! rara , sorry for everything ! aku tahu since kite mulemule kawan dulu , kau maybe tak suke aku . tapi alhamdulillah ! dah 3 tahun kite berkawan walaupun ade lah bergaduh sikit kan . mase f4 ni , kite dah tak rapat lagi dah . hmm , nak buat macamane . masing-masing tanak mengalah ! ok , i admit ! aku pun salah dalam prob lame tu . sorry wei ! hmm , rara , lepasni mungkin kite dah takdapat jumpe lagi ! yelah , kau pun dah nak pindah . aku just harap , kita dapat jumpe lagi , maybe after SPM . aku harap , hubungan kau dengan gendut kau tuh , everlasting !lagi satu ,  kau takyah fikir sangat pasal problem antara kau dengan DIA k ?! yang benar selalu menang !

hurm , oklah ! dah nak maghrib dah ni . baik switch of lappy ni . bye :*
THANKS FOR READING. DO READ ANOTHER ENTRY :)

No comments:

Post a Comment

This Blog is totally owned by me, TIEKA HESHAMM.