TH TALKING :)
Saya Calon SPM 2013. Doakan Saya :)
NurulAtikah_: HAPPY MALAYSIA DAY !

HAPPY MALAYSIA DAY !

assalamualaikum ! ape khabar ? harap sihat je lah kan ! hmm , esokk cuti wo ! sebab nye harini hari malaysia . whootwhoot ^.^ kepada semua rakyat yangg dilahirkan dan menetap di malaysia , aku ucapkan SELAMAT HARI MALAYSIA . ehem ehem , yang pendatang asing dari indon , nepal , bangladesh or mane mane je lahh hmm , tunggu balik negara masing masing baru korang celebrate eh . tu pun kalau ade k ?! HAHA:D

hmm , esok dah habis raya kan ? hmm , taksempat nak beraye rumah kawan especially si KOBAU MATA BUNTANG ! haha , kesian ! nampaknye tunggu raye tahun depan je lah aku bertandang rumah kau eh berk ?! hmm , suruh mak kau sedia kan duit raye dua kali ganda . ehh , ehh ! tak tua lagi k ! so , aku masih layak terima duit  raye . haha , aku dah start merapu dah ni . better blahh !

bye :'D
THANKS FOR READING. DO READ ANOTHER ENTRY :)

No comments:

Post a Comment

This Blog is totally owned by me, TIEKA HESHAMM.