TH TALKING :)
Saya Calon SPM 2013. Doakan Saya :)
NurulAtikah_: JATUH HATI ?

JATUH HATI ?

assalamualaikum teman teman blogger . hmm , dah dua bulan tak update blog buruk ni kan . hm , aku boringg tahap cipannnn !

hmm , act, dah beberape bulan aku kenal dengan seorang 'kawan' yg sedikit special :) hmm , takyah tahu name die k ?! just kenali die sebagai S ! hmm , S seorang lelaki yang berkulit putih and so sweet . haha , die selalu puji aku . well , kembang bile die always puji , puji and puji ! die sebaye dengan aku and satu sekolah ngan aku . hmm , kadang kadang melting bile tengokk die . even die tak lah sehensem balak balak korang , tapi kat mate aku die tetap omeyy . haha , kalau die bace ni , mesti die kembang . HAHA :D

mula mula kenal die dekat sekolah of course . cume takpenah bertegur sapa . tapi one day die tegur aku dekat FB then chatting sampai tak ingat dunia . start bertukar nombor phone and texting . sometimes , calling and sometimes dating . ohhmyyy ! bile dah kenal sangat , kiteorg start mengada and balik sekolah same same . tapi , kiteorang tak couple . kiteorang just kawan . hmm , lame-lame , hubungan kiteorang tersebar dengan cepat di antara kawan-kawan sekeliling kiteorang . well , sedikit malu . hmm , bile dah suke same suke . takde siape pun antara kiteorang nak cakap ayat keramat tu . hmm , semalam birthday die . HAPPY BIRTHDAY SAYANG :* sorry no biggie . tapi saye dah share hati saye dekat awak sikit an . awak amik je lahh , saye bagi hadiah . muehehehe :D ehh , yang bace tu , shhh ! jangan cerita orang . nanti titeww malu . HAHA :D

tapi aku still konfius same ade aku memang dah jatuh hati dekat die ataupun tak . hmm , tuhan , tolong bagi petunjuk . kbye , you , you and you :*
THANKS FOR READING. DO READ ANOTHER ENTRY :)

No comments:

Post a Comment

This Blog is totally owned by me, TIEKA HESHAMM.