TH TALKING :)
Saya Calon SPM 2013. Doakan Saya :)
NurulAtikah_: Kau !

Kau !

Assalamualaikum Malaysia !

hmm , let straight to the point ! malas nak cerita berkias-kias segala bagai . hmm , first of all , aku dengan erra dah berbaikk dah . start dari satu kes jahat kiteorg yang nakal ni . hee , nakal kah ? ape ape je lah kan sayang . hmm , semalam dah nak balik aku ngan erra menawaf satu sekolah sambil mengumpat this one girl . hmm , semalam banyak kumpul dosa mengata die . tapi , die lagi banyak mengumpul dosa sbab mengata aku . haaa ! hahahaha xD

dalam syokk berjalan , erra cakap yang this one girl atau lebih dikenali sebagai N je lah ni selalu mengata aku . disebab kan aku ex kepada boyfie die yang merangkap boyfie si erra . hmm , faham tak statement atas tu . hmm , maksud die erra ngan si N ni bermadu lah . ehh , aku tak ok . aku just ex sahajo ! aku tak selero nakk bermadu ngan N gampit tu . boleh muntahh darah !

N kate 'setakat TH(tieka heshamm) tu , ee , jijikk k !' . wuuuu , berasap telinga aku dengar segala kata cacian yang membuat ku rasa kosong , kosong ! haha , dah meroyan macam najwa latif dah . hmm , jijikk kah aku ?! hmm , jikalau jijik sekalipun tak mintak kau tanggung diri aku kan sayang ? well , kau sepatutnya malu dengan ALLAH sbab ape yang ade dekat aku ni semuanya pinjaman daripada ALLAH . dan kau dengan bermegah hati jijikk dengan aku hanya kerana aku ex boyfie kau . haha , tak ke kau rase yang kau bodoh ! SHAMELESSSS ! sayang , jangan ingat awak ade mak sedare kat sekolah tu , orang takleh nak drop awak . kalau awak berfikiran macam tu . hmm, better kau pergi sorokk muke tu dalam selimut . sebab tanpa pengetahuan kau kan sayang , berderet budak sekolah tu benci kau macamane kau benci aku . awat , nak ngadu ? pegilah ngandu kat mak sedare kau tu ! baru masuk tak sampai setahun , dah ade haters ye kakk ? kesian kau sayang ! simpati aku tengokk kau ! tapi aku lagi simpati dengan hidup kau yang gelap tu ! BODOHH !

hm , puas merapu dah . bye
THANKS FOR READING. DO READ ANOTHER ENTRY :)

No comments:

Post a Comment

This Blog is totally owned by me, TIEKA HESHAMM.