TH TALKING :)
Saya Calon SPM 2013. Doakan Saya :)
NurulAtikah_: MACAM BODOH -'-

MACAM BODOH -'-

Assalamualaikum korang ! whoot whoot  ape khabar wokkk ! sihat ?! harap korang taksakit lah ekk . kalau sakit , takpekkk nak nolong . hmmm , awakk awakk awakk ! nak dengar cerita takk ? naklahh naklahh ! HAHA xD

siape kenal N yang sungguh cun tu ? siape kenal silalah tekan ctrl+w sebab kalau kau bace entry ni , sure korang sakit hati tahap nakk termuntahh darahhh ! wuuuu , seram ! so , siape yang kenal tu , tekanlah linkk atas tu . sure , taktambah dosa baca entry ni . siape takkenal tu , meh sini bace .

hmm , nak tahu N tu siape ? yang bace entry sebelum ni maybe kenal . siape yang baru nak tahu siape N tu boleh tekan sini . haha , kadang kadang kesian tengokk minah ni kene bash dengan kiteorg ! kiteorg ? hmm , mutiara ngan malinn . ehh , sorry mention name ! dieorg memang gempakk sebab bile dieorg dah start bukak mulut . memang ternganga mulut masing masing ! korang nak tahu tak ? hari isnin tu , N tu kene 'perli' baik punye dengan kiteorg . haaa , lain kali jijikk lah lagi dengan orang ! lepastu , merasalah diri kau sedang dijijikk dengan orang lain pulakk ! kan , adil ;D dah lah kene perli , die dengan muke yang malu malu kucing tu menjerit macamni

'yeyy ! petang ni boleh dating kat library lagi' 
hahaha ! bayangkan muke aku macamane . perghh , memang beristifar aku ngan mutiara . lahhh , die ni ! happy pulakk dapat tambahkan dosa . lahaiii , apelah bangang je kau ni sayang oi xo

hmm , lepas je perhimpunan die terus pegi dekat balakk kesayangan die tu . dengan cara yang menggedikk gedikk macam cacing kepanasan , terpegang itu . terpegang ini . hmm , macamni ke ex-student sekolah agama ?! wuu , sekarang siape yang patut jijikk dengan siape ni ? kau ke aku kakk ? haha , pikirlahh pakai otakk agama kau tu .  HAHA , now balakk die tu tengah carikk point nak serangg aku ! yeyyyy , gaduhh lagi !

hmm , pagi tadi , balakk die panggil aku tapi gunakan cara yang sungguh membangsatkan ! die boleh ajak dating sedangkan S (ehem-ehem ) ade kat sebelah die . hmm , die memang saje nak porak peranda kan hubungan orang agaknye ! BULLSHITTTTTT betul !


hmm , wsokk kalau die nak jumpe . aku taklah risau sangat sebab insya-allah ramai backup ! hmm , kiteorg kan anti dengan N tu . so , mestilah ramai yang nak drop die . hah , pegi mampus ! bye


THANKS FOR READING. DO READ ANOTHER ENTRY :)

No comments:

Post a Comment

This Blog is totally owned by me, TIEKA HESHAMM.