TH TALKING :)
Saya Calon SPM 2013. Doakan Saya :)
NurulAtikah_: PATAH SERIBU :')

PATAH SERIBU :')

assalamualaikum kawannn :) hmmm , dua entry yang sebelum ni dah mengutuk orangg kan . so , harini entry sedih pulakk ! sedih ke ? hm , sedih sikit je kot ! haha xD

korang ade kenal siape S tak ? kalau korang perasan lah yang die penah jadi isu utama dalam blogg burukk ni . hmm , die pengganti si P tongongg tu ! tapi tak sampai berape bulan pun , now , kiteorang dah gaduh and die mintak aku lupekan die . ohhmyy ! boleh ke ? mula mula tak boleh sebab aku dah start ade perasaan dekat die tapi bile mutiara ade tulis surat untuk siape tahh , then die bagi aku . baca surat tu buat aku sedar siape aku kat mata die . and , now insyaallah aku sedia nak lupekan die . hmm , moga berjaya je lah ek !
hikhik ! so , ni je cretan dari hati di kala ini . bertemu lagi di next entry . wuwuwuw , byeee ;*
THANKS FOR READING. DO READ ANOTHER ENTRY :)

No comments:

Post a Comment

This Blog is totally owned by me, TIEKA HESHAMM.