TH TALKING :)
Saya Calon SPM 2013. Doakan Saya :)
NurulAtikah_: Sampai Hati ;(

Sampai Hati ;(

assalamualaikum korang ! hmm , mood tak stabil harini . terlalu banyak problem ! bytheway , minggu ni minggu final exam . hmm , say hye to FINAL EXAM :) ehh , fizikk senang gila . hmm , paling tinggi rasenye 30% je . hmm , senang kan ? hee xD

hmm , takde mood nak bercerabihh banyakk banyakk ! sebab ape ? hmm , sedih sebab kene tipu ! kena tipu selama 2 BULAN dan yang paling penting ditipu dengan orang yang dah lame dengan aku ! wahh , memang BULLSH*T ! hmm , korang kenal si beg merah tu kan ? kenal tak ?! hmm , die text dengan kawan baik aku ;( kawan baik aku tu siape ? hmm , takyah tahu lahh . biar aku dengan orang terdekat je yang tahu .

hmm , sebenarnye , aku takkisah pun kalau die nak text dengan sesiape pun tapi jage lah sikit perangai tu . aku dengan DIA pun si beg merah tu panggil panggilan yang same ! hmm , tak adil okey ! tak adil ! bytheway , dieorang text dah lame tapi aku baru tahu semalam . heee , okey ! aku tahu aku ni patung cendana yang korang buat main macam benda bodoh je kan ?! okey fine !

hmm , tuhan tu maha besar ! memang dah takdir benda ni kantoi dengan aku semalam ! tapi kawan baik aku yang dari tadika sanggup kate tu budak SED lahh , kenal baru seminggu lah , semua nya kau tipu aku ! skang kau happy ?! haihh , letihh aku kena main dengan korang ;( kau sanggup text die panggil tu ini walaupun kau tahu hubungan antara aku dengan die ? hmm , okey ! bagus sangat ! tapi lepas kene lecture dengan mutiara , aku rase macam kau kawan aku dari kecik . so , takkan pasal ni , kita gaduh kan ? hmm , tu bagi aku lahh ! tapi lepas ni aku harap kau jujur je dengan aku kalau kau masih ade hubungan dengan die . hmmm ;)


hee , tadi aku balik lambat sebab lepakk kejap dengan si beg merah tu . hmm , puas die kena perli ngan aku ! padan muke awakk ! lain kali buat lagi okey !

hee , okey lah . byeeee :)
THANKS FOR READING. DO READ ANOTHER ENTRY :)

No comments:

Post a Comment

This Blog is totally owned by me, TIEKA HESHAMM.