TH TALKING :)
Saya Calon SPM 2013. Doakan Saya :)
NurulAtikah_: Happy Time :)

Happy Time :)

Assalamualaikum kawan blogger semua :) hmm , lame dah tak update blog ni . hmm , dua bulan mungkin . sedar tak sedar , dah cuti sekolah pun . hmm , memandangkan aku pun dah nak masuk 17 tahun depan . sikit lah perasaan cuak ! maklumlah , tahun depan SPM . subjek yang elektif pun susah ; Kimia , fizik , addmath , lukisan kejuruteraan . hmm , ape ape pun , harap korang semua doakan segala yang terbaik .

cuti sekolah tahun ni aku ingat nak cari duit sikit . tapi seriously aku takut ! tapi taktahu takut untuk ape . lagipun , ayah mesti tak kasi ! yelah , aku kan anakk kesayangan ayah <- KPerasan . hmm , mula mula ingat nak mintak kerja kat zemart . tapi tak mintak mintak ! reason ? tak tahu ! jiran semua nasihat suruh carik kerja . tapi .... hmm , nanti ler aku try mintak .

hee , korang ! tahun depan aku dapat jadi PRS . hehe , dah nak habis sekolah baru nak mintak jadi semua tu . hmm , so tahun depan aku tampil dengan TIEKA yang baru . hmm , baju baru , kain baru , tudung baru dan azam baru . hmm , harap dapat kawan baru jugak . act. taksabar gile nak tengok aku pakai tudung purple . haha , mesti kelakar kan ? absolutely yes ! HAHA ;D

hmm , okeylah . internet tak begitu baik harini . so , jumpe lagi di entry terbaru nanti ! Byee :)
THANKS FOR READING. DO READ ANOTHER ENTRY :)

No comments:

Post a Comment

This Blog is totally owned by me, TIEKA HESHAMM.