TH TALKING :)
Saya Calon SPM 2013. Doakan Saya :)
NurulAtikah_: Welcome STRUGGLE YEAR :)

Welcome STRUGGLE YEAR :)

Assalamualaikum :)
hmm, lame dah tak update entry untuk blog ni kan? dah berhabuk bersawang dah pun. btw, aku rindu korang semuaaa ;* hehe, korang amacam? sihat? haha, alhadulillah aku sihat je sekarang ni. dan memandang kan cuti sekolah tahun ni hampir dua bulan, kerja aku duk rumah makan je. hm, aku dah lah tembam. makin tembam lah gamaknya. hehe, exercise pun takdo. hewhew :D

lepas tutup, bukak mata, dah nak habis dah tahun2012. lagi beberape hari je lagi. so, goobye honeymoon year and dear struggle year, welcome and please be nice to me :) *KelipKelipMata* hehe, sedar tak sedar tahun depan aku SPM. whoaaaa, gigil nihh. nanti mase SPM aku register 9 subjek; Kimia, Fizik, Lukisan kejuruteraan, Addmath, BI, BM, Math, Pendidikan Islam, Sejarah. arghh, boleh koma otak aku setahun kalau nak hadap 9 buah buku ni. dengan kene hafal tokoh, hafal formula lagi. lame-lame boleh TEPU otak aku ni. haishh, tapi kan, bile pikir balik, tahun depan ialah last year aku kat sekolah. dan lepastu aku bebas dari perkataan SEKOLAH. so, tiada lagi pakaian seragam, tiada lagi kerja sekolah dan tiada lagi bangun awal pagi. hikhik :3 hmm, tahun depan mesti sibuk. dengan PRS nya. dengan hadap buku lagi. lahai, kena suruh ibu beli jamu bebanyak ni. biar bagi tenaga. haha, KGurau :)

hmm, k lah. challobeteeee !
THANKS FOR READING. DO READ ANOTHER ENTRY :)

No comments:

Post a Comment

This Blog is totally owned by me, TIEKA HESHAMM.