TH TALKING :)
Saya Calon SPM 2013. Doakan Saya :)
NurulAtikah_: KENANGAN ;)

KENANGAN ;)

assalamualaikum awak, awak, awak, awak dan AWAK!
hehe, gedik tak, gedik tak? hmm, harini 18 kan. so, sebagai ALK yang penuh dedikasi, aku dah mulekan  tugas dekat koperasi. HAHA :D ayat mintak penerajang, right? hee, biar ahhh. hm, so pagi tadi dah start jage koop untuk student yang nak beli barang. pergh, letih wokk! kehulu-kehilir amik barang. lelama boleh kurus atau turun beberape kg. biaselah, eksersaissss! hikhokkk :)

hm, tadi dekat koop, taktegur pun dengan DIA. act, bukan taknak tegur tapi entahlah, EGO aku terlalu tinggi. kalau dulu, aku boleh lagi mengalah sebab mungkin kau taksalah kan? tapi, benda ni dah jadi lagi sekali untuk yang kedua kali. hm, atau lebih tepat. PISANG DAH PUN BERBUAH DUA KALI. haha, tu pun, kau nak aku jugak yg mengalah? hmm, tolonglah wei. aku tak bodoh macam DULU. lagipun kau dah janji dengan aku, tapi tengokk. kau mungkiri janji kau! macamni ke kau ungkapkan sebagai 'KAWAN'? kalau dulu, kau boleh ingat aku memain sebab masalah tu. tapi sekarang susah untuk aku jatuhkan keegoan aku. semuanya sebab kau! hmm, tadi semua suruh aku pergi tegur die. sampai ikin pun suruh ;( hmm, dieorg takpaham keadaan aku. aku sakit hati dengan DIA. ikin kesian sebab takramai yang duduk dengan DIA. ikin kesian sebab DIA sesorang. hmm, ikin! tu semua bukan berpunca dari aku. yang kau heboh nak kate aku salah bagai tu kenape? hm, tadi mase dieorg suruh aku tegur pun aku dah nak nangis. aku bukan sengaja nak cengeng tapi aku rase macam takde sorang yang nak sokong aku. semua macam sebelahkan DIA. hmm :'(

bile dah jadi macamni, aku rase macam nak ngadu dekat farah. farah, bila kau nak balik. aku rindu gile doh kat kau. kau cepat-cepatlah balik. aku perlukan bahu sekarang untuk luahkan macam-macam :'( balik cepat ehh.

hm, btw. tadi aku TERjumpa dengan EX-crush aku. hikhikkk ;) KMalu. die pulak macam sengaje pergi kaunter yang aku jaga. lahai, memula rase macam nak lari je. tu pun kalau boleh. HAHA :D mule-mule die tegur panggil nama aku je. then bile dah uruskan urusan pembelian adik die die boleh cakap 'tikah, lame dah tak jumpe'. hehe, aku terdiam then aku senyum je. kembang? hm, ade lah sikit. haha, dah lah die cakap dekat depan kawan die. hish, malu lah. haha, bila nampak die, mulalah otak ni menggatal nak ingat balik memori lama tu. haha, bila dah ingat , sure tergelak sampai berguling-gulingg. HAHA:D

hmm, okey okey okey. gua nak chaooo! CHALLOBETEEE!
THANKS FOR READING. DO READ ANOTHER ENTRY :)

No comments:

Post a Comment

This Blog is totally owned by me, TIEKA HESHAMM.