TH TALKING :)
Saya Calon SPM 2013. Doakan Saya :)
NurulAtikah_: Perasaan --'

Perasaan --'

assalamualaikum. tengok gambar diatas macam dah tahu je kan entry ni untuk ape. kan kan? hehe, maaf. bukan nye nak mengutuk tapi sekadar tempat untuk luahan perasaan. hmm, so siape yang terase tu. hahaa, chill je k. memang terniat nak taip entry berkaitan KAU! 

hmm, first of all. Happy new year! maaf lambat wish. saye sibuk. ehem ehem. nak espiyem lah kate kan. sibuk naa belajar sampai lupe blog ni haa. haha, dah dah. jom start merepekk! hehe. 
bukak je sekolah ni macam biase lah. malas nak cakap dengan DIA. haha, bukan berdendam tapi malas. sebab ape? sebab nanti aku jugak yang sakit hati tengok muke yang bajet suci macam takde buat salah tu kan. haha :D ibu kate, tak baik berdendam. tapi.... aku memang pendendam! kalau bace lah gambar di atas die kate yang 'aku' bukan lah seorg yang pendendam. tapi kau akan MENYESAL! haha. tapi bila kau akan menyesal? hmm, puas aku tunggu penyesalan dari kau. tapi macam takde tanda yang kau menyesal! hmm, nampak macam kau lagi ulang benda tu adelah. haaaaaaaahh! lantak lah dengan kau kan. aku dah letih. kau kate aku dah taknak layan kau lagi. hmm, kau rase layak tak aku buat macam tu kat kau? macam layak je kan? lagi satu, kau ingat aku bodoh sangat ke nak pergi tegur kau dulu. wei, pikir sikit lah ! haha. sorry. terkasar bahasa pulak dehh.

haha. tu je punn. hehe. k lah! bye. challobetehhhh!

THANKS FOR READING. DO READ ANOTHER ENTRY :)

No comments:

Post a Comment

This Blog is totally owned by me, TIEKA HESHAMM.