TH TALKING :)
Saya Calon SPM 2013. Doakan Saya :)
NurulAtikah_: sensitif?

sensitif?

Assalamualaikum.
act, taktau nak update ape dah. tapi ape yg aku perasan skang ni, aku ni cepat sgt lah nak sensitif. hati tu manjang terase je. pohal eh?! hmm. hari-hari rase nak nangis je. tambah pulak skang ni ramai sngat yg suke sakitkan hati aku. dengan ainur lah, ayah lah. syafiq pun same! semua nak sakitkan hati aku je. dieorg kate aku ni terlebih manje. sebab tu, aku cepat naa terase. hmm. yelaaaaaaa :(

baru-baru ni ade salah faham sikit ngan ainur. masalah kecik je pun tapi 'dibesar-besarkan'. taktahu lah kenape ainur tu macam emo sikit haritu. maybe memang salah aku. nak kate tak terase tu, memang aku tipu lah kan. ingat kan die merajuk sekejap je. tapi tadi ain ckap yg die tak cakap dengan aku pun takpe. hmm, nampak sangat macam taknak kawan ngan aku lagi kan. takpe. its okey. hmmmmm


hee, got to go now! challobete!
THANKS FOR READING. DO READ ANOTHER ENTRY :)

No comments:

Post a Comment

This Blog is totally owned by me, TIEKA HESHAMM.