TH TALKING :)
Saya Calon SPM 2013. Doakan Saya :)
NurulAtikah_: 2013 --'

2013 --'

assalamualaikum bloggie yang dikasihi sekalian. ehem ehem. hahaha, amacam? sihat? aku sihat je haaaa ;) dah lame tak update blog ni kan. burukk dah haa. sepanjang 2013 ni rasenye baru dua kali kot aku update blog. bukan ape. cuma busy la. maklumlah , aku kan calon Sijil Peperiksaan Malaysia. hikhikkkk. struggle wei! 9 subjek rase berat sangat. tambah pulak dengan tekanan yang ade. seriously tension siakkk ;/ hmmm.

aku dengan Syafiq dah takde ape dah ;) hehehe, 13032013 haritu kiteorang break. acecehh. hahaha, mungkin takde jodoh kan. takpelah. terima je semua yang terjadi dengan rela hati. hahaha. lepas je kiteorang break, die dengan ade budak form2 tu. hmm, not bad. ekspress jugak die kan. untung lah muka hensem. kehulu kehilir aku dengar pasal die. mase tu kiteorg still contact. haha, ingat lagi mase rombongan dekat KL dan KPJ. petang tu die text tanye kat mane semua. hahaha, caring jugak die walaupun takde ape dah. hehe, lepas je hubungan dengan die makin jauh, terus taktext die lagi. mase tu jugak lah aku contact balik dengan Piejan. semua bermula sejak die bahan aku dekat bangunan bilik LK. aku sakit hati then maki die kat FB. lepastu die jumpe aku dekat sekolah dan saling membahan antara satu sama lain. hahah, biase lah kan. start dari tu. kiteorg im kat FB sehari suntuk! takde rehat langsung. haha, masing-masing lepas gian. heheh, best. lepas je die mintak nombor fon, kiteorg bergayut malam tu. borak-borak then aku mintak angry bird die. esok tu die bagi aku angry bird rio tu. comel gilakkkk! lepas tu aku lepak ngan die dekat bilik SPN. haha, die kelakar. kuat bergurau ;) disebab kan kelas aku dengan kelas die sama waktu PJ, kiteorg mesti la terserempak kat padang. mase tu syafiq pun ade. hmm, start dari tu lah die marah aku ngan piejan. hmmm. pening jugak lah kepala aku pikir semua ni. haihhh, then hari jumaat. kiteorang gaduh besar dan tak contact terus! aku pun malas dah nak gaduh so aku buat bodoh je lah.

hmm, semalam pentaksiran LK. kiteorang kene buat serentak dengan budak 5 zuhal iaitu kelas syafiq dengan piejan. aku tahu piejan takde dalam kelas tu tapi aku tahu syafiq ade dlm kelas tu. hmm, mula mula malas nk pikir tapi bila die masuk kelas tu tetibe rase rindu. hahaha, peduli kann. hm, alhamdulillah boleh jawab pentaksiran lukisan bangunan. then mase balik, mase nak tunggu ibu, nampak bibir- piejan dtg. die ajak lepak kat kedai cipan so aku pergilah ngan ikin. tak tahu pulak kat situ ade erra. terus tak jadi aku lepak kedai cipan. aku lepak kat lbrary je. tu pun erra nampak. tengah borak-borak ibu pun sampai then kiteorg balik. haha, mase lambai tangan kat piejan tu die omey glakkkk. hahahaha! malam tu kiteorang tak bergayut pun. tapi mase online tengok FB die tengah on jugak. then tukar DP gambar awek eh. mula-mula sakit hati tapi pagi tadi die tukar balik gambar die. heheheh, padan muke awek die sebab awek die yang tukar kan semua tu.. hahahaha , padan muke. ehhh. hahaha.

k lah. got to go. bye, assalamualaikum
THANKS FOR READING. DO READ ANOTHER ENTRY :)

No comments:

Post a Comment

This Blog is totally owned by me, TIEKA HESHAMM.