TH TALKING :)
Saya Calon SPM 2013. Doakan Saya :)
NurulAtikah_: Reporter --'

Reporter --'

assalamualaikum. sihat? okey! takde mood actually nak update entry. tapi bila pikir pasal kau. tabah kan jugak menaip ni haa. haihh. aku tak tahu lah ape yang kau tak puas hati dekat aku. nak kata aku ade buat salah dekat kau. rasanye takde pun. tapi, boleh tak kalau kau stop bercerita tentang aku! pleaseee. heboh!

haih, kau tahu! pasal kau aku gaduh lagi dengan die. sekarang kau puas? benda lama punye cerita kau ungkit. lahaiiii!  sumpah menyirap aku dengan kau ni. stop wei! stop jadi spy die. kau nak die? amik lahhhh! aku tak heran! tapi tolong jangan burukkan aku! kau buat macamni macam kau jatuh kan maruah aku. selagi aku tak heboh jage tepi kain kau. tolong takpayah sibuk jaga kain aku. skang kau baca benda ni kau terasa tak? hahaha, I hope so! lepasni kau nak cerita kat die, cerita lahhh! thanks -'-

not in mood --' GODIE!
THANKS FOR READING. DO READ ANOTHER ENTRY :)

No comments:

Post a Comment

This Blog is totally owned by me, TIEKA HESHAMM.